Nesne Yönelimli Programlama Eğitimi 1

Etkinlik Yeri: Mühendislik ve Doğa bilimleri Fakültesi G blok 1. kat 04 numaralı derslik (G104)
Etkinlik Tarihi: 20 Aralık 2024 10:45-20 Aralık 2024 12:00
Kayıt Tarihi: 19 Aralık 2024 00:00
Şu ana kadar toplamda 14 kişi katılım sağlayacağını bildirdi.

Etkinlik Konusu: Nesne yönelimli programlaya giriş ve java programlama.

Etkinlik Detayları:

Dijital Oyun Tasarım Topluluğu olarak oyun geliştirmede aktif olarak kullanılan nesne yönelimli programlama hakkında:

1. Sınıf ve Nesne nedir?

2. Kapsülleme (encapsulation) nedir?

3. Sınıflarda statik kavramı nedir , nasıl kullanılır?

4. Kalıtım nedir , nasıl kullanılmalıdır?

kavramları ile ilgili bilgiler vereceğiz.

Etkinlik Raporu:

Özet: Nesne yönelimli programlama konu anlatımı yapıldı

Etkinlik tanışma ile başladı ve ardından;

-Object Oriented Programlamaya Giriş

-Constructorlar
 
-Obje Referansları
 
-Inheritance
 
-Composition
 
-Encapsulation
 
-Polymorphism
 
-Interface
 
-Abstract Sınıflar
 
-Exception
 
-Handling  konuları işlendi.

Topluluk Evrakları

OTK-002 - Tüzük Şablonu
OTK-003 - Akademik Danışman Üstlenme-Bırakma Dilekçesi
OTK-006 - Sponsorluk Sözleşmesi
OTK-007 - Araç Güzergâh Çizelgesi
OTK-008 - İhtiyaç - İstek Formu
OTK-009 - Çalışma İzni İstek Formu
OTK-012 - Topluluk Yönetim Değişiklik Dilekçesi
OTK-023 - Özel Dilekçe